vineri, 13 martie 2015

Fetele Gallagher: United We Spy


 Gallagher Girls #6
United We Spy 

Am citit cartea asta intr-o zi.
In 5 ore maxim.
A fost geniala. 

Nu pot spune prea multe fara a da spoilere, dar pot sa spun ca a fost cu siguranta o carte foarte usor de citit, foarte amuzanta (cum e orice carte de Ally Carter) si este o concluzie satisfacatoare pentru seria Fetele Gallagher. (Desi mi-ar fi placut putin mai multe momente cu Abby si Agent Townsend)

Acum.... discutia ce contine spoilere (adica NU cititi, daca nu ati citit cartea):

Deci...... de unde sa incep?!

In primul rand, putem sa vorbim despre cat de badass a devenit Cammie?! Banuiesc ca o vara in care ai fost torturata (si ti-ai pierdut amintirile) te cam schimba....
Cartea incepe cu Cammie si Bex fiind in misiune si incercand sa salveze pe unul dintre mostenitorii fondatorilor Cercului... si n-au reusit. Pentru ca doamna mama-lui-Zach-caruia-ii-uit-numele-mereu a dat buzna si l-a omorat.
Pot sa spun ca o urasc pe femeia aia foarte foarte foarte mult. Mai ales pentru bomba de la final. (Pai...bombele... ) Nu numai ca i-a zis lui Zach cine e tatal lui (AGENT TOWNSEND WTF?!) ....dar a si ars Academia Gallagher din temelii.

Sunt destul de sigura ca era nebuna...

Totusi, toate momentele cu Cammie si Zach au fost pur si simplu fantastice! Mi-a placut ca deja stiau ce urma sa faca celalalt, si ca nu trebuiau sa isi mai explice planurile unul altuia, deoarece deja stiau. Mi-a placut mai ales cand Zach "s-a predat" si Cammie a venit cu Bex si Macey sa-l salveze pe el si Preston..si tot ce a zis el a fost "Ai intarziat".

De asemenea, un cuplu care mi-a placut la nebunie a fost Agent Towsand & Abby. II ADOR!!! Am vazut o postare pe Tumblr care m-a facut sa ii iubsc si mai mult. Mi-a placut ca la inceput se urau si se ciondaneau mereu si acum... awwww (http://maceymchenrys.tumblr.com/post/106190130340/classified-santa-abby-townsend-headcanons-for)

Sa vorbim putin de Rachel si Joe.. trebuia sa ma astept la asta (avand in vedere ca inca din prima carte pareau foaaarte apropiati - au fost si la un afurisit de dans impreuna!) si totusi.. m-a luat putin prin surprindere. Imi place ideea totusi.
Cred ca partea mea preferata din intreaga carte a fost discursul lui Liz. M-a facut sa plang... dar a fost genial. A reusit sa explice exact despre ce e vorba in intreaga serie: legatura dintre niste fete foarte diferite, dar unite. A fost perfect.
Si...epilogul. Zach si Cammie maturi, inca impreuna si facand ceea ce stiu cel mai bine. <3

IN CONCLUZIE, cartea asta a luat 5 stele din partea mea pe Goodreads. Acum vreau foarte mult sa cumpar toata seria in hardback, pentru ca iubesc cartile astea atat de mult :3

P.S. Daca aveti chef sa radeti/plangeti/va simtiti nostalgici pentru putin timp, vizitati tag-ul "Gallagher Girls" pe Tumblr.. sau pe persoana asta: http://gallaghergirlsheadcanons.tumblr.com/ (NU sunt eu. E doar ceva ce am gasit si ador momentan)

(Postarea nu e editata. Imi pare rau daca sunt greseli gramaticale)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu